امروز :چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵

انفجار در مسجدی در پاکستان ده‌ها کشته بر جای گذاشت

انفجار در مسجدی در پاکستان ده‌ها کشته بر جای گذاشت

رسانه‌های خبری از وقوع انفجار در مسجدی در پایتخت این کشور خبر داده و گزارش دادند که در این انفجار دست‌کم ۳۱ نفر کشته و حدود ۱۶۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.
این انفجار روز جمعه (۱۷ بهمن ۱۴۰۴) در مسجد حضرت «خدیجةالکبری» در منطقۀ “ترلائی” اسلام‌آباد و هم‌زمان با برگزاری نماز جمعه رخ داده است.
سخنگوی پلیس اسلام‌آباد با اعلام اینکه این انفجار «انتحاری» بوده است، گزارش داد که انفجار در حیاط مسجد اتفاق افتاده است.
«داعش» مسئولیت حمله به این مسجد را بر عهده گرفته است.

آصف علی زرداری، رئیسجمهور و شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در بیانیه‌هایی جداگانه این حمله را محکوم و با خانواده‌های جان‌باختگان ابراز همدردی کردند.
همچنین وزارت خارجه امارت اسلامی افغانستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن این حمله، تأکید کرد: «هدف قرار دادن غیرنظامیان و نمازگزاران اقدامی علیه ارزش‌های اسلامی و انسانی است».

به نقل از: خبرگزاری‌ها


دیدگاههای کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بخوانید