امروز :چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵

اولین واکنش پزشکیان به اعتراضات: گفت‌وگو با نمایندگان معترضان

اولین واکنش پزشکیان به اعتراضات: گفت‌وگو با نمایندگان معترضان

در پی اعتراضات روزهای اخیر بازاریان به افزایش قیمت دلار و بی‌ثباتی قیمت‌ها، رئیس‌جمهور برای «گفت‌وگو با نمایندگان معترضان» به وزیر کشور مأموریت داد.

به گزارش سنی‌آنلاین به نقل از عصر ایران، مسعود پزشکیان با انتشار توئیتی نوشت:
«معیشت مردم، دغدغه هر روز من است. اقدامات اساسی برای اصلاح نظام پولی و بانکی و حفظ قدرت خرید مردم در دستور کار داریم.
به وزیر کشور مأموریت دادم از مسیر گفت‌وگو با نمایندگان معترضان، مطالبات برحق آن‌ها را بشنود تا دولت با تمام توان برای رفع مشکلات و پاسخگویی مسئولانه عمل کند.»

گفتنی‌ست؛ بسیاری از کسبه بازار و مراکز خرید تهران، روز دوشنبه ۸ دی‌ماه ۱۴۰۴ در اعتراض به افزایش لجام‌گسیخته قیمت دلار، مغازه‌های خود را تعطیل و در خیابان‌ها تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی، خواستار رسیدگی فوری مسئولان به وضعیت دلار شدند.
معترضان می‌گویند با افزایش لحظه‌به‌لحظه‌ای قیمت دلار، نمی‌توانند روی فروش و جایگزینی کالاهای خود حساب باز کنند و چاره‌ای جز توقف کسب‌وکارشان تا تثبیت، و لو نسبی، قیمت دلار ندارند.


دیدگاههای کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بخوانید