امروز :چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵

خانواده‌های اسرای اسرائیلی خواهان توقف حملات در غزه شدند

خانواده‌های اسرای اسرائیلی خواهان توقف حملات در غزه شدند

خانواده‌های اسرای اسراییلی که در نوار غزه نگهداری می‌شوند و اسرای آزادشدۀ اسرائیلی، بار دیگر از دولت نتانیاهو خواستند تا حملات مجدد به غزه را متوقف کند و برای آتش‌بس به میز مذاکره بازگردد.

به گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، در نامه‌ای که توسط 40 اسیر اسرائیلی که به عنوان بخشی از توافق آتش‌بس و تبادل اسرا در غزه آزاد شدند و 250 نفر از خانواده‌های اسرا در غزه امضا شده، تاکید شده است که تجدید حملات نتانیاهو به غزه، بدون توجه به جان اسرا، “جنایت است.”

در این نامه از نتانیاهو خواسته شده تا حملات را متوقف کند و به میز مذاکره بازگردد و آمده است: یک معامله برای بازگرداندن همه اسرا، حتی اگر به معنای پایان جنگ باشد، کامل کنید. سرکوب نظامی آنها را به خطر می‌اندازد. هیچ چیز فوری‌تر از بازگشت همه اسرا نیست.

گفتنی است ارتش اسرائیل آتش‌بس را که از 19 ژانویه اجرایی شده بود، شکست و در 18 مارس بار دیگر حملات خشونت‌آمیز به نوار غزه را آغاز کرد./ آناتولی


دیدگاههای کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بخوانید