پاکستان روز یکشنبه (۱۶ آبان ۱۴۰۰) ممنوعیت حزب «تحریک لیبک» (تی.ال.پی) را که فعالیت آن یک سال قبل ممنوع شده بود، لغو کرد.
به گزارش سنیآنلاین به نقل از دویچه وله، پس از توافق حکومت پاکستان با لغو ممنوعیت حزب «تحریک لبیک پاکستان»، این حزب تحصن اعتراضی خود به سمت اسلامآباد را لغو کرده است.
حکومت پاکستان در دفاع از این تصمیم خود گفته است که این تصمیم برای «منافع بزرگ ملی» و جلوگیری از خشونتهای آینده گرفته شده است.
فعالیت «تحریک لبیک پاکستان» یک سال قبل، پس از آن ممنوع شد که این حزب در اعتراض به چاپ مجدد کاریکاتورهایی علیه حضرت محمد صلیاللهعلیهوسلم توسط مجله فرانسوی “شارلی ابدو” تظاهرات اعتراضی شدیدی برگزار کرد.

دیدگاههای کاربران