مولانا فتحیمحمد نقشبندی، امامجمعه اهلسنت راسک و از علمای سرشناس کشور، دیروز سهشنبه (۲۰ آبان ۱۴۰۴) بعد از دو سال و دو ماه حبس، از زندان وکیلآباد مشهد آزاد شد.
مولانا نقشبندی یکشنبه (۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مسیر راسک به چابهار توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.
امامجمعه راسک از سوی دادگاه ویژه روحانیت مشهد به پنج سال حبس محکوم شده بود.
علی مظفری، معاون قضایی قوه قضاییه، یکشنبه (۱۸ آبان) از عفو یا تخفیف مجازات بیش از ۱۶۰ زندانی با اتهامات امنیتی خبر داده بود که احتمال میرود آزادی مولانا فتحیمحمد نقشنبدی نیز در چارچوب این اقدام قوه قضائیه صورت گرفته است.