یک مقام جنبش حماس امروز چهارشنبه (۲۹ اسفند ۱۴۰۳) تأکید کرد که علیرغم حملات شدید اسرائیل به نوار غزه از روز سهشنبه، همچنان باب مذاکره باز است. این جنبش همچنین از میانجیگران خواست رژیم صهیونیستی را به اجرای توافق آتشبس ملزم کنند.
وبگاه الشرقالاوسط گزارش داد: “طاهر النونو”، مشاور رسانهای رئیس دفتر سیاسی حماس، در گفتوگو با خبرگزاری فرانسه اظهار داشت: « حماس باب مذاکره را نبسته و نیازی به توافقات جدید نیست، زیرا توافقی موجود است که همۀ طرفها آن را امضا کردهاند.»
وی افزود: «حماس از میانجیگران و جامعه بینالمللی میخواهد که اشغالگران را به توقف تجاوزات، اجرای توافق آتشبس و آغاز مرحله دوم این توافق که از ژانویه گذشته آغاز شده است، ملزم کنند.»/ شفقنا