- سنی آنلاین - https://sunnionline.us/farsi -

نامه ترامپ به تهران رسید

“انور قرقاش”، مشاور دیپلماتیک رئیس کشور امارات عربی متحده، چهارشنبه (۲۲ اسفند ۱۴۰۳) در دیدار با “عباس عراقچی”، وزیر خارجه ایران، نامه رئیس‌جمهور آمریکا را تحویل داد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرده بود که فرستاده امارات، حامل نامه ترامپ برای ایران است.
عراقچی نیز صبح دیروز گفته بود نامه ترامپ از طریق یک کشور عربی به ایران منتقل می‌شود.

هنوز جزئیاتی از این نامه یا مطالب مطرح‌شده در دیدار مشاور رئیس دولت امارات و وزیر خارجه ایران منتشر نشده است./ خبرگزاری‌ها