هادی حقشناس، استاندار گیلان با صدور حکمی «ایرج شاهی» را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رضوانشهر منصوب کرد.
به گزارش سنیآنلاین به نقل از عصر ایران، در بخشی از حکم سرپرست جدید فرمانداری رضوانشهر، بر لزوم تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی، اجراییشدن برنامهها و سیاستهای دولت وفاق ملی تحت رهنمودهای حکیمانه رهبری تاکید شده است.
ایرج شاهی اولین سرپرست فرمانداری در تاریخ استان گیلان است که از بین برادران اهلسنت انتخاب میشود.
وی اصالتا اهل تالش بوده و سابقه معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تالش و کارشناس تقسیمات کشوری استانداری گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.
ایرج شاهی همچنین در دولت یازدهم به عنوان اولین بخشدار اهلسنت گیلان در بخش حویق تالش منصوب شده بود.