دکتر جلیل رحیمی، رئیس فراکسیون اهلسنت مجلس شورای اسلامی، ضمن گلایه از شهاب نادری نماینده مردم پاوه، سخنان وی علیه شیخالاسلام مولانا عبدالحمید را «قضاوت عجولانه» دانست.
به گزارش سنیآنلاین، دکتر رحیمی در سخنانی که در کانال تلگرامی وی منتشر شدهاند، ابتدا از «تحریف» سخنان مولانا عبدالحمید در مورد زلزله کرمانشاه به شدت انتقاد کرد و گفت: سخنان مولانا عبدالحمید را مغرضان تحریف نمودهاند؛ کلیپ منتشره با برشدادن صحبت ایشان، برای اختلافافکنی منتشر شده است.
رئیس فراکسیون اهلسنت مجلس در ادامه به اظهارات امروز (5 آذر) شهاب نادری، نماینده پاوه در صحن علنی مجلس نیز واکنش نشان داد و اظهار داشت: تذکر حق قانونی نماینده است، اما از برادرمان شهاب نادری انتظار نداشتم در خصوص صحبت مولانا عبدالحمید قضاوت عجولانه کنند.
نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز به کمکهای گسترده جامعه اهلسنت با زلزلهزدگان #کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: اهلسنت ایران با همه وجود به زلزلهزدگان کمک نمودند.
گفتنیست شهاب نادری نماینده مردم پاوه طی سخنانی در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، از القائات برخی مغرضان و تحریفکنندگان متاثر شده و علیه شیخالاسلام مولانا عبدالحمید اظهاراتی را به زبان آورده است.
نادری درحالی امروز این سخنان را گفته است که دفتر امامجمعه اهلسنت زاهدان روز گذشته کلیپ منتشرشده از سوی برخی افراد مغرض را «تحریف آشکار» دانسته و سخنان منتسب به ایشان را تکذیب کرده است.